In urma jurizarii proiectelor legislative si a formularului de inscriere a candidatilor la Parlamentul Tinerilor 2015 Editia a VII-a, au fost acceptati urmatorii candidati PT 2015_CANDIDATI ADMISI.
______________________________________________________________________________
PARLAMENTUL TINERILOR 2015
Asociaţia Pro Democraţia (APD), Camera Deputaţilor și Fundația Hanns Seidel în parteneriat cu Institutul Qvorum și Direcția Județeană pentru Sport și Tineret Covasna desfășoară, la Palatul Parlamentului, în perioada 6-8 noiembrie 2015, Parlamentul Tinerilor – ediţia a VII-a, o simulare a procesului decizional din cadrul Parlamentului României pe grupuri politice, comisii parlamentare, precum şi în plen.
Prin acest proiect, organizatorii îşi propun să ofere tinerilor posibilitatea înţelegerii importanţei, rolului şi funcţiilor Parlamentului în cadrul celorlalte instituţii democratice, familiarizarea cu doctrinele partidelor politice parlamentare, oferirea unei viziuni practice asupra a ceea ce reprezintă în mod real activitatea parlamentară.
Evenimentul se adresează tinerilor liceeni (majori) 18 ani şi studenţi cu vârsta de cel mult 26 de ani.
Tinerii care doresc să participe la acest eveniment se pot înscrie prin completarea formularului de înscriere, transmiterea CV-ului şi elaborarea unei iniţiative legislative (format pdf). Documentele vor fi trimise doar în format electronic la adresa de e-mail pt2014@apd.ro până pe 23 octombrie 2015, ora 23:59.
Selecţia candidaţilor se va face în funcţie de punctajul obţinut pe baza CV-ului şi a unei iniţiative legislative pe care tinerii trebuie să o propună în momentul înscrierii la eveniment, conform Comisiilor Parlamentare ale Camerei Deputaţilor stabilite de organizatori:
-
Comisia pentru agricultură, silvicultură, industrie alimentară și servicii specifice;
-
Comisia pentru drepturile omului, culte și problemele minorităților naționale;
-
Comisia pentru politică externă;
-
Comisia pentru muncă și protecție socială.
Mai jos puteți consulta:
-
Model_expunere de motive
-
Model_proiect legislativ
-
Reguli_de_procedură_desfăsurarea sedintei in plen_2015
-
Program_Parlamentul Tinerilor_ 06-08 noiembrie 2015
Pe parcursul evenimentului APD va asigura participanţilor masa, iar pentru persoanele din afara Bucureştiului organizatorii vor asigura cazarea şi transportul.
Pentru mai multe informaţii vă rugăm să o contactaţi pe Iuliana Iliescu, Manager proiect, la numărul de telefon 0751 194 718 sau pe email: iuliana.iliescu@apd.ro.
P.S.: Dacă cunoști persoane care ar putea fi interesate de acest eveniment nu ezita să le dai de veste.